Fick blogg-cravings utan någon tanke på vad jag borde skriva om och inte heller hittar jag någon fin bild jag vill dela med mig av heller så jag tänker att jag kan berätta lite om livet.
För tillfället ägnar jag all min tid åt gymnasiearbetsskrivande, det börjar närma sig sitt slut och jag hoppas att jag inte blir allt för ratad på opponeringen på tisdag. Detta är alltså det enda jag har kvar att göra i skolan innan studenten. Min sista kurs slutade idag med kursprov i fysik 2, det gick bra och som i alla andra kurser så är jag nöjd med mitt resultat. Nu är det som sagt bara GA kvar innan en vecka på Rhodos med Josefin och en studentvecka hemma i Falun väntar. 
 
I helgen var det dansuppvisning för hela slanten och det var lika underbart som vanligt. Det är så skönt att få gömma sig backstage (och på scen såklart) och bara glömma omvärlden en liten stund och njuta av allas talang och utstrålning. Det tråkiga är bara att helgen tar slut så fort och att det är massa veckor kvar till terminen börjar igen. Jag börjar redan känna av dansabstinensen men att gå till etage och hoppa till sånglös musik känns inte så lockande, så jag får väl lösa problemet på något annat sätt helt enkelt! 
 
Ha det bra, vi kanske hörs igen.
 

Kommentera

Publiceras ej