Nu börjar det bli vår ute, asfalten är torr och jag har redan fått besök av ett flertal flugor. Jag antar att dessa endast var tappra själar som överlevt vintern, men de var lika störande som vanligt i alla fall. Nu kanske ni tror att jag tänkte komma igång med bloggningen igen, och ni har nog fel. Det skulle vara kul men det är liksom inte så kul som man tror. I dagens samhälle kan man ju inte skriva allt man vill heller eftersom folk och djur kan ta illa upp. Inte för att jag skulle vilja skriva något dumt om någon, men ni fattar! Här kommer en kort resumé på saker jag gjort sen sist:
 
 
Tog en tur till kanarieöarna med Piini, och en sväng förbi Ikea med Lisa. På sista bilden testar vi Ikeas familjetoaletter, mycket trevliga måste jag säga.
Jag har även hunnit med att fylla år, och nej jag screenshottar inte alla snaps jag får, bara vissa extra fina!
 

Kommentera

Publiceras ej