Ni vet den tiden man ställde frågor på ask.fm? Ah alltså ett halvår sen ish. Nu går jag vidare till att svara på frågor här på min blogg istället. Har fått lite frågor från mina kära läsare och kände att det är dags att svara nu.
Dagens frågor är ställda av Sofia!

Ditt äldsta vs yngsta ragg/hångel?
Har befunnit mig inom delta 94-96. Då är det inte ålder utan födelseår vi pratar om.

Favoritmat?
Jag är en allätare, men föredrar en varierad kost som att bryta av en pizza-vecka med en sallad eller en sallads-vecka med en pizza. Det var ju verkligen inte svar på frågan så jag säger husmanskost a la Mormor.

Tycker du om kaffe?
Nej, jag tycker inte om kaffe. Ibland önskar jag att jag vore kaffe-beroende för då vet man iallafall lite vilken typ av människa man är (en som är kaffe-beronende) men oftast så är jag glad att jag inte gillar kaffe eftersom det inte är så gott.

Är du oskuld?
Haha, snälla Tosse detta behöver vi inte ta upp på min blogg alls oavsett om jag är det eller ej. Ingen annan än jag har med det att göra egentligen.

Pasta, ris eller potatis?
Pasta, ris och potatis skulle jag vilja säga. Känns elakt att välja ut en av dem.

Är barntandkräm godare än vanlig?
Ja.

Hur gammal tycker du att du är mentalt?
Det är lite olika, ibland 12 (det är mycket sällan), ibland 24 (det är lite oftare) och ibland 17. 

Vad skulle du gå om du inte gick natur?
Svårt att veta eftersom jag sökte natur och sam (haha, skulle aldrig gått sam), men jag skulle vilja ha gått dans.

Vad har du för färg på naglarna?
Just nu är dom röda, när du ställde frågan var de gula.

Prickigt eller rutigt?
Prickigt! Det tycker jag är fint. Fast rutigt kan också vara fint ibland.

Ägg eller mos?
Oj, svår fråga. Innefattar mos all typ av mos, typ äppelmos också? Jag gillar ägg jättemycket, men jag gillar mos jättemycket också!

Den konstigaste matkombinationen du har?
Glass + ketchup. Brukar inte äta det, men det är ganska gott. FELIX KETCHUP.

B1 eller B2?
B1 lätt.

Asien eller Sydamerika?
Sydamerika. Är inget fan av Asien. 

Vad tycker du om Obama?
Han verkar snäll.

Vad tycker du om giraffer?
De har lång hals. Jag gillar att de kan äta högt.

Favorit barnprogram från när du va liten?
Arthur, haha. Älskar vinjetten!

Visst är Tosse helt okej pannkaka?
Jag skulle vilja säga att Tosse är helt okej pannkaka med hallonsylt och grädde. 

Känn er fria att fråga massa frågor, jag svarar jättegärna på det ni funderar på!

Kommentera

Publiceras ej