Ligger hemma i min säng och tänkte sova, det roliga är att vi håller på och ska byta fönster så tydligen har pappa skruvat bort gardinerna från mitt rum. I morgon kommer jag antagligen vakna av ljuset alltså. Tur att det inte blir ljust halv tre längre iallafall så jag kanske får sova lite, upp tidigt lär jag väl ändå så jag hinner plugga lite. 

Jag tänkte även så här: vad säger ni om en frågestund? Lamt när det är en ganska tråkig blogg, jag vet. Men om ni tar och skriver lite frågor här i ett inlägg så svarar jag på dom nån dag, antingen skriftligt eller i videoformat (oooh). Ingen fråga är för dum eller för liten, kör på!



1 kommentarer

Sofia

15 Sep 2013 01:54

Ditt äldsta vs yngsta ragg/hångel?
Favoritmat?
Tycker du om kaffe?
Är du oskuld?
Pasta, ris eller potatis?
Är barntandkräm godare än vanlig?
Hur gammal tycker du att du är mentalt?
Vad skulle du gå om du inte gick natur?
Vad har du för färg på naglarna?
Prickigt eller rutigt?
Ägg eller mos?
Den konstigaste matkombinationen du har?
B1 eller B2?
Asien eller Sydamerika?
Vad tycker du om Obama?
Vad tycker du om giraffer?
Favorit barnprogram från när du va liten?
Visst är Tosse helt okej pannkaka?

Kommentera

Publiceras ej